App!system 2014

Ahogy korábban, úgy most is szívesen hívjuk fel a figyelmet a hwsw.hu egy rendezvényére, ami az App!system 2014 nevet viseli. Javasoljuk, menjetek el minél többen, hátha ott találkozunk!🙂

 

App!system 2014: 800 perc szakmai tartalom

Június 4-én tartja a HWSW az idei első konferenciáját, az App!system 2014-en a vállalati informatikában jelenleg használt technológiák és termékek lesznek a fókuszban.

Hosszú ideje nem volt olyan gyors a vállalati informatika fejlődése, mint most. A 2000-es évek eleje óta fokozatosan megszilárdult munkamódszerek, eszközök és bevett megoldások gyors ütemben kérdőjeleződnek meg, a szoftveresen meghatározott rendszerek, a felhős szolgáltatások, az új generációs szoftvertermékek vagy épp mikroszerverek mind-mind igyekeznek felborítani a korábban alapvetőnek gondolt sémákat.

A tényleg megdöbbentő mennyiségű újdonságot nem könnyű feldolgozni, ezért választotta a HWSW az idei App!system konferenciának ezt az innovációs hullámot, annak egészét témaként – a rendezvényen az egyes területek meghatározó hazai szereplői mondják el, hogyan látják e változásokat. Az App!system június 4-én, a budapesti Cinema City Allee-ban lesz, ahol 23 előadás, összesen 800 perc szakmai tartalommal várja az IT szakembereket.

Az egyes témákban olyan előadók beszélnek majd, akik mélyreható ismeretekkel és mérnöki-műszaki szemlélettel rendelkeznek az adott területen. A mennyiség helyett a mélység kapja a főszerepet, a szakmai ismeretek átadása mellett élő demók is szerepelnek a programban. Az előadások az összes fontosabb vállalati IT területet érintik, az App!systemen szervezeti, nyílt forrás, biztonság, hálózat, hardver és adatközpont szekció is lesz.

Előad többek között a Microsoft, a HP, az Oracle, a Ustream, az FSF, a Silent Signal, a Cisco, az IBM és a Dell is.

 

Az App!system 2014 konferenciára május 18-ig kedvezményes áron lehet jelentkezni a rendezvény weboldalán, ugyanitt olvasható a részletes program is.

 

About Kőnig Tibor

főmérnök, Microsoft Magyarország - 1 feleség, 2 gyerek - sci-fi, post-punk, jazz

Vélemény, hozzászólás?

