MIX ‘11 élmények – közelről

Azzal a szándékkal érkeztem a MIX ‘11 konferenciára, hogy ha lehetőségem nyílik rá, aminden Windows Azure előadást megnézek. Az első napig ezt az elképzelést még sikerült is megvalósítanom, de a második napon a keynote után már “elcsábultam”, és sok webes technológiákkal és eszközökkel foglalkozó előadásra mentem be – egyszerűen az előadó vagy a téma kapcsán. Azt kell mondanom, hogy nem bántam meg ezt a fajta “bűnbeesést”, de természetesen, majd off-line pótolom mindazt, amiről lemaradtam.

Mindenkinek ajánlom, hogy ha jut rá ideje, nézze meg a konferencia keynote-jait, amelyek itt érhetők el!

Windows Azure témában az alábbi előadásokat javaslom:

Vélemény, hozzászólás?

